• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Låna 30k utan deklarerad inkomst?

B

BilLån

Gäst
Poäng: 0
Tjenare,

Skulle behöva låna pengar till en bil för att ta mig till och från jobbet som jag fått nu i sommar, har inga betalningsanmärkningar eller uc, så undrar vilken bank som jag skulle kunna ha bäst chans att få lån hos?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 709
Mottagna reaktioner
7 106
Poäng
4 807
Jag tror inte att någon bank skulle bevilja lån om man inte har taxerad inkomst, tyvärr. Var i samma situation, 0 taxerad inkomst, inga anmärkningar och inga ff och testade hos i princip alla banker utom BN som jag inte kände då.
Fick bara smslån! Samlade ihop till 20 000 kr.
men du skulle kunna testa lendo för då får du bara 1 enda uc.

och får du ingen napp där så kan du söka hos Everyday+, där blev jag beviljad kredit utan inkomst. Men de kan max bevilja 15 k!
Många här har bra erfarenhet av Frogtail som kan bevilja upp till 50 k utan uc men jag vet inte hur deras inkomstkrav ser ut!

Det allra bästa är om du kan låna från vänner och familj! eller åka kommunalt till jobbet (men du kanske redan har kommit fram till att det inte är ngt alternativ).

Hur du än gör tänk bara på att det kan bli dyrt att låna med tanke på höga räntor etc. Så tänk riktigt noga innan (från en som vet vad dåliga lån kan ställa till med)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp